Monday 14 September 2015

#worldstagemy

Hi guys,
Sorry ah ter'liar' sikit pegi concert huhu. Tapi kasi chance ah nak merasa gak. Alang2 ada tiket free apa lagi jalan ahh.

Singgah minum ABC japp

Nasib baik musim 'cuti' lol. Punya lah awal pegi line up pukul 4 padahal 4.30 baru buka gate. Pastu cem apa duk sesak2 dah ah panas dengan macam2 bau pehh (sempat gaduh dengan budak sekolah lagi aku tak faham masalah dia senanya haha takpelah budak2 ). Dekat pukul 6 gak ah baru aku lepas gate fuhh  sabar je lah.

Nampak tak excited *emoji joget*
Huhu tazabarrrr 
Pastu aku cem dah haus tapi si husna ni laju je jalan terus sampai stage. Tak sempat nak singgah beli air. Aku pun pasrah je lah harap dapat tahan haus sampai malam.
Start dekat pukul 8 gitu Stacy start perform. Huhu aku pun try nak sing along even tak tau lagu apa acahh je.
Pastu next sekai no owara hahaha ye je betul ke aku eja ni . Tak kisah ah. Never heard abt this group tapi agak ah not bad.
Then yang di nanti2 tetiba datang balik aura kpop aku haish. Over fangirling kat APINK. Cem sakai je sing along lyrics tak apa2 asal ada bunyi dah huhu. Cem monyet gak ah excited pulak  walaupun sepanjang performance sakan gila bapuk belakang aku ni jerit tak faham aku lulz. Ei tak leh nak move on ahh srs 

APink wehh *emiji mata love*
Pastu second last performance from Carly Rae Jepsen. Masa ni aku cem rasa nak baring kat situ gak terus tidur. Hahaha penat gila siaa diri pastu dengan haus lagi. Fans ah gak Carly ni dah lah cute pastu cem eii comel je . But before her last two songs aku tak larat gila dah sian husna aku tau dia nak tengok lagi. Dah ah dekat dengan stage huhu maaf. Pastu gi lah beli air cem nak mampus 100plus RM6.30.
Last performance supposedly Jason Derulo but hahaha masa tu dah sampai kat gate kut aku rasa. Tak mampu nak tunggu sampai habis. Fuhh.

That night aku gi tidur kat s.alam tumpang kolej husna ah. Naya nak balik cfs kena saman 50 sebab dah lebih curfew. Pastu esoknya nak balik dah tapi gi 'singgah' jumpa Megat jap #eh 

No comments:

Post a Comment