Tuesday 1 September 2015

Hai!!

Assalamualaikum..

Haa awkward je rasa sebab lama gila tak log in blog ( actually baru terasa nak install balik kat phone ). Okay so firstly nak bagitahu I dah 18 okay so maksudnya dah besar tak boleh nak post gedik2 pasal crush pastu tak habis2 heart aches, heart broken semua hahaha. Okay aku sepatutnya dah move on dengan #relationshipgoals yang merapu buang masa je ni sebab bila dikenang kenang lagi banyak #lifegoals yang aku rasa aku nak capai. Bucket list bersepah dan semakin bertambah tahun demi tahun tapi tak ada usaha nak jadikan semua tu realiti tak guna jugak kan?

Sekarang ni aku fikir macam ni je. Aku nak accomplish life goals dulu and then baru fikir benda lain. Haa ada gaya macam berwawasan tak gais?

Aku rasa love is somehow a waste of time. Maybe sebab aku belum cukup umur nak faham benda2 ni tapi sibuk nak ikut orang ada boyfriend jugak hahaha. Kau percaya janji manis semanis gula2 20sen tu je pun dah cair, pastu kena tinggal sebab dia jumpa perempuan lain haa meraung lah kau. Nampak tak ada berbaur kecewa sikit hahaha padan muka aku bodoh sangat 😂😂

Asal aku rasa macam dah lari topik ni eii. Mungkin sebab dah ngantuk kut. Tidur dulu ahh nanti bila dapat ilham benda lagi bermanfaat aku update ah. Macam kering idea je ni tapi tetap nak update. Ngengada je.

Night gaisss 😘

No comments:

Post a Comment